Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán a marketingová strategie vlastního podnikání v oblasti vín
Dragounová, Martina ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je pro firmu podnikající v oblasti prodeje vín sestavit podnikatelský plán včetně marketingové strategie. Cílem je tedy stanovit, kam má společnost směřovat, jaké jsou její mise, vize a cíle. Zároveň má plán ukázat, zda je celá koncepce podniku finančně realizovatelná. Podnikatelský plán a především část marketingová strategie vychází z analýzy konkurence a analýzy zákazníka. Marketingová strategie je postavena na tradičním marketingovém mixu. Hlavní požadavek na celý podnikatelský plán je jeho maximální využitelnost v praxi. Tato praktická část je doplněna teoretickými východisky s důrazem na postup sestavování podnikatelského plánu, zpracování marketingové strategie a nákupní chování spotřebitele.
Marketingová strategie v oblasti regenerace, výživy a sportovního tréninku
Boháčová, Martina ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjistit pro účely nově vznikajícího podniku v Brandýse nad Labem-Staré Boleslavi, který chce podnikat v oblasti regenerace, výživy a sportovního tréninku, zda je na daném trhu prostor pro nový podnik, jaké je chování spotřebitelů na trhu, jaká jsou jejich přání a potřeby. K těmto účelům slouží analýza konkurence a dotazníkové šetření spotřebitele v dané oblasti. Dalším cílem je stanovit podniku marketingové cíle a navrhnout marketingovou strategii zakládající se na marketingovém mixu. Tato praktická část je doplněna teoretickými východisky s důrazem na marketingové koncepce, plánovací etapu marketingové strategie, marketingová rozhodnutí v maloobchodě, nákupní chování spotřebitele a marketingový výzkum.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.